Kaulakoru on kuin lempinimi,
Ei se aina ole niin "lempi",
Mutta nimittävä se kyllä on.


Ystävyyden merkki kaulassani:



Jokainen nimettävä asia on olemassa.
Jokainen olemassa oleva asia on nimettävissä.
Joskus nimi on selkeä, yleisesti ja helposti ymmärretty informaatiollinen viesti.
Joskus nimi on hyvin monimutkaisen epäselvä kotelon kotelon koteloon koteloitunut informaation lähde.

Kaupungilla kävellessäni,
Ruuhkaisella jalkakäytävällä,
Alati arvioin informaatiollisia lähteitä,
Informaatio ohjaa minut reitille jota kuljen,
Tulkintani informaatiosta on minulle ominainen,
Tulkintani perusteella minulla on käsitys miksi mitäkin teen,
Informaation pohjalta tiedän miksi kävelen rehvastelijaa päin,
Informaation pohjalta tiedän miksi väistän puoli sokeaa mummoa,
Minäkin olen informaation lähde,
Minä olen,
Minä teen asioita,
Asiat ovat informaatiota,
Informaatio on vastaanottajia varten,
Vastaanottajalla on tietyt taajuudet,
Vastaanottajalla on tietyt ominaisuudet.